پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4558
-
الف
+

آخرین مهلت شرکت در جشنواره «دوربین.نت»

بیستم تیرماه، آخرین مهلت شرکت در اصلی‌ترین بخش چهاردهمین جشنواره عکس «دوربین.نت» است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، احسان رأفتی داریان، رئیس چهاردهمین دوره جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی «دوربین‌.نت» با اعلام این خبر گفت: جشنواره «دوربین‌.نت» ۱۴ ساله شده است و برای چهاردهمین دوره در ۴ بخش عکس، فیلم، مالتی‌مدیا و تورها و ایونت‌ها فراخوان دادیم.

رئیس چهاردهمین جشنواره «دوربین‌.نت» درباره موضوعات بخش مسابقه عکس خبری، مطبوعاتی سال ۹۷ توضیح داد: امسال علاوه بر موضوعات سیاسی، فرهنگ و هنر، ورزش، اجتماعی، اقتصادی، آیین و مذهب، بخش مستنداجتماعی، تورهای عکاسی و بخش ویژه عکس سال، یک بخش جنبی حادثه سیل را هم مدنظر قرار داده‌ایم.

وی استقبال عکاسان از این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به استقبالی که صورت گرفت، جشنواره را چند روز دیگر تمدید کردیم اما زمان شرکت در جشنواره روز پنج‌شنبه ۲۰ تیرماه به پایان می‌رسد و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

رأفتی درباره تعداد متقاضیان گفت: بیش از ۲۰۰ عکاس تا کنون در جشنواره شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد قابل توجهی طی هفته پیش رو در جشنواره مشارکت کنند، چون معمولا شرکت در جشنواره‌ها در آخرین روزها انجام می‌شود. بیشترین استقبال هم مربوط به بخش حادثه ناگوار سیل امسال بوده است.

وی تأکید کرد: مهلت شرکت در دو بخش فیلم و مالتی مدیا همچنان ادامه دارد و شرکت‌کنندگان تا پایان تیرماه می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه doorbinimages@gmail.com به جشنواره ارسال کنند.

رئیس چهاردهمین دوره جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی «دوربین‌.نت» گفت: داوری بخش عکس را ساتیار امامی، وحید سالمی و مرتضی فرج آبادی انجام می‌دهند. محسن زمانی، میترا مهتریان و امیررضا نوری‌پرتو آثار بخش فیلم را و فاطمه جمال‌پور و ابوالفضل نسایی بخش مالتی‌مدیا را قضاوت می‌کنند. داوری بخش تورها و ایونت‌ها هم بر عهده بنده، رضا جلالی، امیر نریمانی و محمد نوروزی است.

رأفتی، دهم مرادماه آتی را زمان داوری آثار جشنواره «دوربین‌.نت» اعلام و خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره شهریورماه ۹۸ برگزار می‌شود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر